Izbornik

Naslovna

Naslovna

Javna objava oglasa za upise u pedagošku godinu 2021/2022.

Posted by on tra 20, 2021 in Naslovna, Upisi | 0 comments

OGLAS ZA UPIS DJECE U DJEČJI VRTIĆ TIČIĆI NOVIGRAD pedagoška godina 2021-2022

Obavezno ispuniti Inicijalni upitnik i Zahtjev te priložiti ostalu dokumentaciju (više o tome u Zahtjevu za upis i Oglasu za upis):

INICIJALNI UPITNIK 2021 DV TICICI

ZAHTJEV ZA UPIS DJETETA 2021-2022

“Krećemo u školu!” – interaktivno predavanje za roditelje djece školskih obveznika

Posted by on tra 14, 2021 in Naslovna | 0 comments

Dragi roditelji djece školskih obveznika,

u srijedu 21.04.2021. u 17:30 sati održat će se online interaktivno predavanje „Krećemo u školu“. Predviđeno trajanje s uključenim vremenom za postavljanje pitanja je do 19 sati.

Ukoliko ste zainteresirani i želite se priključiti, molim Vas da ispunite kratku anketu u nastavku najkasnije do srijede 21.04.2021. u 12 sati. Poveznicu za pristup predavanju dobit ćete naknadno na e-mail adresu koju navedete u anketi.

Za ispunjavanje ankete pritisnite OVDJE.

Veselim se vidjeti vas u što većem broju!
Marina Banko, stručna suradnica psihologinja

Zečići vole i osluškuju prirodu

Posted by on tra 2, 2021 in Tičići u akciji | 0 comments

Kada bi drveće govorilo riječima sigurno bi nam imalo jako puno toga za reći.
Što bi nam točno stabla rekla? E, tu dječja mašta i intuitivna znanja stupaju na scenu i dolaze do izražaja.
Djeca skupine Zečići odlučila su zapisati te važne poruke i ostaviti ih svim prolaznicima na ogled.
Možda i netko od tih prolaznika uspije zastati i čuti vlastitu poruku koju stabla izgovaraju bez riječi dok tiho rastu, listaju i promatraju svijet koji ih okružuje.
Djeca i stabla vole se i jako dobro razumiju-djeca su također radoznali promatrači svijeta oko njih i taj svijet čine boljim i vrjednijim mjestom.

Zečići u projektu “Domaće od malih nogu”

Posted by on tra 2, 2021 in Tičići u akciji | 0 comments

Skupina Zečići ove se godine uključila u projekt LAG- Sjeverna Istra „Domaće od malih nogu“. Navedeni projekt pod pokroviteljstvom Istarske županije promovira zdravu prehranu temeljenu na svježim, sezonskim poljoprivrednim proizvodima iz lokalnog uzgoja i suradnju s lokalnim OPG-ima- temu koja je našim Zečićima prilično bliska.
Što su to zdrave namirnice, a što dobre prehrambene navike? Rekli su, a više nego rekli- pokazali su Zečići svojim djelima. Jesenas su sami osmislili povišenu gredicu- „vrt“, kako ga zovu. U tom vrtu su uzgojili tikvicu, paradajz, celer, kelj, čak i malo cvijeća- treba i vrijednim oprašivačima zdrave hrane!
Posijali su matovilac i salatu. Zalijevali su, plijevili, kopali, uredili ogradu. Kada su prve biljke narasle odlučili su sami sebi pripremiti salatu za „pravi ručak“. U kuhinji su kuharice skuhale krumpir, a Zečići su očistili i oprali salatu, narezali je i začinili pravim domaćim maslinovim uljem od maslina koje rastu i ubrane su u našem dvorištu.
Uživali su u pripremi hrane, a potom je slijedio objed i istraživanje okusa… evo nekih komentara djece temom spravljene salate:
-Salata je bila od djece napravljena, samo nismo znali koliko ulja, pa je bila previše gorka, ulje je dobro sa kruhom…
– Malo je prekisela, stavili smo previše octa.
– Nama je dobra, matovilac je bio najbolji iz vrta onaj naš.
– Bila mi je gorka salata, ali je moram naučiti jesti jer je zdrava.
– Ja ju volim jer ću ić u školu, pa moraš znati sve.
-Za salatu moraš imati ulje, krumpir, sol, ocat, luk i matovilac i rukolu ako hoćeš da te malo peče i onda jedeš.

Osim zdrave salate spravljala se i ukusna maneštra od povrća! Zečići su ubrali zrele plodove uzgojene u njihovom vrtu, dodali tome različito povrće koje su donijeli roditelji; sve su pomno oprali, nasjeckali, a u kuhinji su od toga kuharice pripremile finu, zdravu maneštru u kojoj su za vrijeme ručka uživala djeca svih skupina!
I nije ovdje kraj! Zečići su pokazali kako znaju umijesiti pravu domaću tjesteninu: ovaj put su iz njihove kuharske radionice izašle lazanje, makaruni (pljukanci), fidelini za juhu. Vodilo se računa i o prijateljima koji ne smiju konzumirati jaja, pa se dio tijesta umijesio bez te namirnice.
Trebamo li uopće govoriti- ponovo smo uz malo suradnje s našim vrtićkim kuharicama objedovali zdravo, domaće, ukusno i- što je posebno važno- naših vrijednih ruku djelo.
A takav ručak uvijek je posebnog okusa i donosi neizmjerno veselje!

https://drive.google.com/file/d/1XpDllv5iZqVAe57KPGGj1KU1t8tuhHdV/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/12tqYNTs1DTWztY900gG05wmpM0g9U7yy/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1EZCU-9agebGPlf2TVyTwQlbf9WwzzdOU/view?usp=sharing

dav

NOVI INTERESI, NOVI IZAZOVI U “JEŽIĆIMA”

Posted by on ožu 16, 2021 in Naslovna, Tičići u akciji | 0 comments

Promatrajući i prateći dječju igru uočavamo njihove mogućnosti, interese. To nam je poticaj da u skupini neki centar nadopunimo, promijenimo ili premjestimo. Kako sva djeca nisu na istoj iskustvenoj razini, pazimo da u svakom centru ima dovoljno materijala i poticaja za svako pojedino dijete, od lakših do složenijih.
U centru slagarica uvijek je „gužva“. U skupini ima djece koja još manipuliraju jednostavnim umetaljkama pa do djece koja slažu puzzle od 24 komada i više. Važan je i sadržaj slagarice, odnosno njihov trenutačni interes, pa su u tom centru našle mjesto slagarice krokodila, dinosaura i ostalih životinja (foto 1, 2 i 3).
Interes za dinosaure spontano se razvio kod dva dječaka koji su na majici imala sličicu dinosaura i to često pokazivala. To nam je bio put kojim trebamo podržati njihov interes. Donosimo knjige, figurice, slagarice i igra počinje. Interes se proširio i kod druge djece, a posebno ih je motivirala izrada kućica i špilja za dinosaure. Izradu kućica vodila je odgajateljica, ali je uključenost djece u tome jako važna: gdje ćemo staviti ovu kutiju, kako da spojimo ljepilom, kako napraviti stepenice, gdje vrata i sl. Na taj način djeci dajemo na važnosti i potičemo njihovu kreativnost. (foto 4, 5, 6 i 7).
Promatranje ptica kroz prozor i u šetnji svakodnevna je aktivnost. Prepoznaje se galeb, svraka, sova, a igra fotografijama omogućuje djeci da ponavljaju, izmjenjuju iskustvo, promatraju, uspoređuju. Djeca koja već prepoznaju neke ptice „uče“ djecu koja to još ne znaju. Prenošenje iskustva i znanja djeca – djeci iznimno je važno za njihovo samopouzdanje. (foto 8,9 i 10).
Veliki interes pobudila je i slikovnica „Veoma gladna gusjenica“. Slikovnica nam je bila poticaj za niz aktivnosti i igra: od čitanja, listanja, modeliranja i glume pa do slaganja plastificiranih sličica po redu uz imenovanje i opisivanje. Na jednoj šetnji djevojčica pronalazi pravu gusjenicu koju nosimo u vrtić i postavljamo je u terarij. Promatranje gdje se sakrila, kako se kreće i kako jede pa do pokušaja hranjenja samo su neke aktivnosti koje su svakodnevne (foto 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 i 19). Od tuljaka izradili smo i svako sebi svoju gusjenicu za igru i glumu.
Količina i boja je svugdje oko nas. Često prebrojavamo, slažemo nizove u boji i po obliku. Sve te karakteristike predmeta oko nas pokušali smo kroz igru približiti djeci, koja spontano uzimaju te poticaje i jedni na druge prenose znanja i iskustva. Za izradu poticaja često koristimo neoblikovani i otpadni materijal i pretvaramo ga u predmete za igru (foto 20, 21, 22 i 22).
Što je to krug? Što je sve okruglo? Kako napraviti, nacrtati ili ispuniti krug? Vježbanje fine motorike ruke olovkom, kistom, škaricama ili povlačeći prstić ili štapić po linijama (foto 24, 25, 26, 27, 28 i 29). I bubanj je okrugli, a čuje se i zvuk, ritam! (foto 30, 31, 32, 33 i 34).
Vatrogasci . Znamo koliko je imitativna igra važna je djecu, odrastanje i stjecanje iskustva. Hrabar, jak, odvažan- vatrogasac! Upravo zato nam je lik vatrogasca tako privlačan i gotovo sva djeca bar jednom žele biti vatrogasac/ vatrogaskinja. Od osluškivanja zvuka koje stvara vozilo vatrogasca pa do posjete pravim vatrogascima (foto 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 i 44).